Breed dienstenpakket
Cirrus is van origine specialist in arbeidsbemiddeling voor de contact center branche.
Vandaag de dag matchen wij op basis van onze vakkennis en ruime ervaring, kandidaten op elk gewenst niveau binnen de volgende specialisaties
Hoger instroomrendement
Door de zorgvuldigheid van onze werving- en selectieprocedure slaagt Cirrus er structureel in en hoog plaatsingspercentage te realiseren.
Lager ongewenst verzuim en verloop
Cirrus voelt zich verantwoordelijk voor haar flexwerkers. Door frequente, persoonlijke aandacht streven wij er naar een volwaardige arbeidsrelatie te creëren. Met deze aanpak realiseren we niet alleen een hogere betrokkenheid en tevredenheid, maar ook een lager verloop- en verzuimpercentage.
Toegenomen flexibiliteit
Door gebruik te maken van de uitzend- of detacheringsformule van Cirrus kunnen onze opdrachtgevers hun personeelsbeleid meer flexibel inrichten. Hierdoor is het beter mogelijk om in te spelen op pieken en dalen, seizoensinvloeden en calamiteiten. Dit leidt niet alleen tot een hogere klanttevredenheid, maar ook tot een meer efficiëntere inzet van personeel.
Gegarandeerd resultaat
Cirrus maakt prestatieafspraken met opdrachtgevers, zodat van tevoren duidelijk is welke doelstellingen via samenwerking met Cirrus worden gerealiseerd. Deze afspraken kunnen betrekking hebben op de resultaten van werving & selectie campagnes, verzuim & verloop, maar ook in de operationele prestaties van de flexkrachten ten aanzien van de gestelde KPI’s.