Contact centers hebben als geen ander te maken met een wisselend werkaanbod. Het bestand van medewerkers in contact centers is, om die reden, aan enorme veranderingen onderhevig. Voortdurend is het management bezig een optimum te creëren in de samenstelling van de personele organisatie.
Afhankelijk van de wijze waarop contact centers de instroom regelen, treden medewerkers direct, of na een korte inleenperiode via een uitzendbureau, op de eigen loonlijst. Meestal met als motief om kosten te besparen. U investeert hiermee in extra overheadkosten, terwijl de praktijk leert dat deze medewerkers veelal maar kortstondig bij hun nieuwe werkgever actief zullen blijven. De gemiddelde arbeidsduur van de Nederlandse contact center medewerker is tenslotte relatief kort en varieert tussen de 12 en 18 maanden.
Cirrus Easy is het alternatief waarmee u uw personeelsbestand langer flexibel houdt en waarmee u tevens personeelskosten kunt besparen!
Wilt u meer weten over Cirrus Easy Payroll?
Neem contact op met Erwin Plantema op 06-50237314; hij vertelt u graag meer en maakt daarbij een vrijblijvende berekening van uw mogelijkheden tot besparing!
Via de onderstaande links kunt u alvast, naast de brochure, een cijfermatig onderbouwde businesscase downloaden.
Cirrus Staffing Services B.V.
Brielsedreef 24-D
4841 KS PRINSENBEEK